Posted by admin on September - 26 - 2018 | Comments Off

Zadaniem każdej reklamy jest wypromowanie danego towaru czy firmy, zawiadomienie o jego istnieniu potencjalnych kontrahentów. Jeśli taki kontrahent zobaczy reklamę, jeżeli usłyszy o danym produkcje wtenczas być może kupi go. Preferujemy kupować rzeczy, które znamy, o których słyszeliśmy. A w większości wypadków o istnieniu konkretnych rzeczy dowiadujemy się właśnie z reklamy. Reklama nie może być bele jaka. Ma obowiązek być dobrze przygotowana. Musi być w głównej mierze skuteczna. Jakkolwiek o tym wie każdy. Reklama nieskuteczna pochłania duże środki finansowe połączone z kampanią reklamową, przygotowaniem reklamy ale nie daje efektów, cel nie zostaje osiągnięty. To smutne zdarzają się i takie reklamy. Są to nietrafione projekty. O tym, czy reklama jest skuteczna decydują klienci. Jak najbardziej taką skuteczność bada się w trafny sposób. Badaniami takimi absorbują się fachowcy od marketingu, reklamy, ekonomiści obserwujący rynek. Reklama musi spodobać się odbiorcy – kontrahentowi. Przygotowywana jest z myślą o nas, o przeciętnych ludziach robiących zakupy. Reklama nie może być bezbarwna. Takie nijakie reklamy nie maja racji bytu. Są niezauważane i nieskuteczne. A w współczesnych czasach mamy możliwość oglądania setek reklam – sprawdź banery reklamowe warszawa. Oczywiste jest, ze zapamiętamy wyłącznie te najciekawsze, te, jakie nas szokują. Agencje marketingowe coraz to częściej starają się przygotować oczywiście takie zadziwiające reklamy – oparte na tajemnicy, na tabu, na nietypowych, a być może nie do końca cierpianych zasadach. Reklama ma animować emocje. Nie jest powiedziane, jakie mają być to emocje. Reklama może wobec tego wywoływać uśmiech, strach, jednakowoż oraz niesmak. To nadzwyczaj istotne. W telewizji mamy okazję oglądać wiele takich zaskakujących reklam. I to właśnie takie nas ciekawią, śmieszą, zaskakują, intrygują. W natłoku tak wielu różnych reklam zauważamy tylko co poniektóre. A jakkolwiek tylko reklamy, na które zwracamy uwagę są reklamami skutecznymi. Reklama powinna być przemyślana, wykonana kompetentnie. Agencja musi zrobić wszystko, żeby zaskoczyć reklamą. I w pewnych sytuacjach udaje jej się to.

Comments are closed.